Shrnující informace z evaluačního dotazníkového šetření

Jako nejvíce přínosné aktivity a potřeby jsou respondenty vnímány:

a) Rozvoj digitální gramotnosti (53% respondentů),

b) Workshop pro vedení škol a třídní učitele se zaměřením na psychohygienu (41%)

c) Tematicky ucelená akce školní zralost (33%)

d) Podpora finanční gramotnosti (29%)

e) Poradenské dny pro učitele (29%)

Jaká jsou očekávání od zvolených aktivit a co by respondenti chtěli svou účastí na zvolených aktivitách získat?

Výběr odpovědí:

a) nové informace a podněty

b) nové zkušenosti

c) dovednosti v digitálním světě a následný přenos informací žákům

d) větší propojení mezi školami

e) větší přehled a inovace v oboru

f) osobní růst

Co dalšího navíc respondentí sdělili?

Výběr odpovědí:

a) Většina učitelů nemá o projektu dostatečné nebo dokonce žádné informace, o jednotlivých aktivitách projektu není slyšet, projekt není úplně srozumitelný pedagogické ani laické veřejnosti.

b) Potřebovali bychom, aby se akce pro učitele konaly v odpoledních hodinách.

c) nabídka školení byla velmi zajímavá, ale provoz školy neumožnuje uvolnit na celé dopoledne více pedagogů. Uvítali bychom rozdělení školení do dvou odpoledních bloků

d) větší informovanost, větší publikace v médiích

Co je, podle respondentů největší výzvou ve vzdělávání dětí a žáků?

Výběr odpovědí:

a) inkluze

b) psychická a fyzická odolnost, nastavení hranic

c) velké intelektuální a sociální rozdíly mezi dětmi

d)  děti s OMJ

e) konflikty mezi dětmi

f) vypořádat se se stresem a psychickými problémy žáků

Je nějaká aktivita nebo oblast, na kterou by se měl MAP v následujících letech zaměřit?

a) inkluze  

b) Psychika dětí (duševní zdraví)

c) Šikana dětí a pedagogů

d) Úspěšnost a efektivita výuky

Tým projektu MAP